2017. május 14., vasárnap

Kedvenc Star Wars fanartjaim

Star Wars rajongóként elég sokat böngészem az internetet fanartok után kutatva. Ebben a bejegyzésben megmutatom a kedvenceimet:

Ez a kép szerintem gyönyörű. Láthatjuk rajta az örökké veszekedő, de egyébként egymásba bolondult Han-Leia párost. Természetesen nem hiányozhat a képről mindenki kedvenc vukija, Csubakka sem. Mögöttük Han Solo ikonikus hajója, a Millenium Falcon látható. Ha jobban megfigyeljük a háttérben elsüvítő X-szárnyú hajókat vehetünk észre. Összességében engem nagyon megfogott ez a mű, sokáig el tudnám nézegetni.










Szerintem mindenkiben felmerült már, hogy mit csinálhatott Obi-Wan a hosszú évek alatt, miközben Luke-ot őrizte. Pont erről szól John Jackson Miller: Kenobi c. könyve. Ha elolvasom mindenképp lesz értékelés. Szóval ha én erre a képre nézek, mindig az a könyv jut eszembe. Szerintem ez a kép hangulatos, illetve nekem Obi-Wan arcának a kidolgozása is nagyon tetszik.


Gondolom már mindenki látta a Star Wars VIII. teaser-jét (ha nem, most azonnal nézd meg!), ugyanis ez a kép ahhoz kapcsolódik. Én nagyon kíváncsi vagyok Az utolsó Jedik-re, legfőképpen Luke és Rey mester-tanítvány kapcsolatát várom.
Emiatt fogott meg ez a fanart is. A képen láthatjuk Luke-ot saját, zöld fénykardjával, Rey-nél pedig még mindig Anakiné van. Ahogyan a teaserből is láthattuk valószínűleg Rey-nél is marad, a kiképzése idejére legalábbis biztosan. Én azért remélem, hogy készíteni fog sajátot. Amit még észre vettem, hogy a képen Luke higgadtan áll, és várja, hogy mi csap le rájuk. Rey vele ellentétben pedig hevesen előre lép, és támadásra emeli a fénykardot. Ha az alkotó ezt direkt csinálta így, akkor plusz piros pont, hogy még erre is figyelt.


Nem tagadom, hogy Vader a kedvencem az egész Star Wars univerzumból. Félreértés ne essék: nem azért szeretem, mert mondjuk Sith-ként lemészárolt mindenkit a francba. Hanem azért az énjéért amit Luke is meglátott benne: a fényt. Vaderben mindig volt világosság, csak nem akarta, hogy a felszínre törjön. Elvégre a sok-sok évig úgy élt, hogy nincs senkije: Padmé meghalt, Obi-Want elárulta (mint mindenki mást). Viszont abban, hogy teljesen elmélyedjen a sötét oldalban egy dolog akadályozta: a múltja. Ez érthető, hiszen ott volt Padmé, akit mindennél jobban szeretett. Amikor megtudta, hogy van egy fia, rájött, hogy Sidious hazudott neki, és elhatározta: együtt fognak uralkodni a galaxison, Ő és Luke. Azonban a Második Halálcsillagon, amikor látta fia szenvedését teljesen megtört, és minden megmaradt erejét összeszedve lehajította Sidioust a mélybe, ezzel megmentve Luke-ot. Ezt a pillanatot ábrázolja a kép is, szerintem nagyon szép lett.


Ismét itt van a mester és a tanítványa, ezúttal közös fénykard készítésben vesznek részt. (Illeve Luke szerintem maximum szétszereli, majd újra összerakja.) Nekem elsőre megtetszett ez a fanart, ugyanis mint már említettem: nagyon kíváncsi vagyok Rey tanulására. Érdekes, hogy a lánynak a kristálya kéken van ábrázolva, kíváncsi vagyok, hogy ez tényleg így lesz-e. A szereplők arcvonásait nagyon szépen visszaadja a kép. Ami talán kicsit furcsa, hogy Rey nagyon vékonyan van ábrázolva, bár ez nekem elsőre fel se tűnt. Az összkép viszont szerintem csodaszép.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése